Deklaracja dostępności
Oświadczenie w sprawie dostępności
Internat IV Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności dotyczy strony internetowej www.internat.kopernik.rzeszow.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2019-09-01.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2022-08-29.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa zbudowana jest w technice responsywnej - jej rozmiar i układ automatycznie dostosowuje się do rozmiaru urządzenia, na którym jest wyświetlana. Strona jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Nie wszystkie grafiki i zdjęcia mają alternatywne opisy.
Tabele mogą nie posiadać wierszy nagłówkowych.
Na stronie znajdują się pliki do pobrania. Może się zdarzyć, że nie wszystkie pliki będą w pełni dostępne, np. mogą zawierać tabele bez wierszy nagłówkowych.
Redaktorzy na bieżąco pracują nad pełną dostępnością i funkcjonalnością strony.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2022-03-30.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2022-05-11.
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Jeśli na tej stronie napotkasz problemy z dostępnością, możesz to zgłosić:
bezpośrednio administratorowi strony, wypełniając formularz kontaktowy (dostępny także w zakładce Kontakt),
telefonując pod numer: 17 748 29 13,
pisząc na adres e-mail: internat@lo4.resman.pl.
W zgłoszeniu podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.